|
|
Trio, maar daarna...
Laatste reactie door: maddybaby op: 10-29-2006, 20:12 Reacties: 17
-
07-23-2006, 22:03 |
-
Teuntje_1983
-
-
-
Aangemeld op 07-23-2006
-
-
Posts 8
-
Punten 160
-
-
|
Hoi meiden,
Ik heb al jaren een goede vriendin waar ik ook twee keer het bed mee heb gedeeld. De tweede keer wist haar vriend ervan, en hij vond het oké. De relatie tussen haar en haar vriend loopt (losstaand van het feit dat wij met zijn tweeën naar bed waren geweest) de laaste tijd niet meer zo lekker...
Nu ben ik een paar weken geleden bij hen blijven slapen.. En het één leidde een beetje tot het ander... En we zijn met z’n drieën in bed beland. Toen mijn vriendin voldaan in slaap viel, hielden haar vriend en ik oogcontact. Het staren leidde tot handen vasthouden... En voor ik het wist lag hij aan mijn kant van het bed en hebben we nog een keer seks met z’n tweeën gehad.
Ik begrijp dat dit verhaal bij sommige van jullie raar in de oren klinkt, waarschijnlijk bij de meeste van jullie... Maar ik wil mijn verhaal toch aan jullie voorleggen...
Is het raar dat ik sinds die nacht steeds aan hem moet denken? Ik weet dat de relatie tussen hen niet zo goed meer zit. Ik ben bang dat er voor ons beiden meer achter zat toen we die nacht met z’n tweeën vreeën. Ik ben bang dat ik verliefd zou kunnen worden op hem.
We wilden alle drie dat trio.. Maar nu ben ik bang dat ik mijn gevoelens toch niet van lust kon scheiden.
Heeft er iemand advies voor me? Ik ben nu van plan om bij hem weg te blijven... Ik wil totaal niet stoken in die relatie. Voordat we gevreeën hadden vond ik hem altijd wel een hele leuke, knappe jongen... Maar ik had deze gevoelens niet verwacht.
Liefs,
Teuntje
|
|
-
07-24-2006, 9:12 |
-
Deniezuh
-
-

-
Aangemeld op 08-02-2005
-
Almere
-
Posts 144
-
Punten 885
-
-
|
Hoi Teuntje,
Jeetje wat een verhaal, wat een lastige/vervelende gevoelens... Ik kan me je verhaal/gebeurtenis indenken, maar advies geven is in zulke gevallen altijd lastig. Even wat dingen op een rijtje...
Je schrijft dat je van plan bent om bij hem weg te blijven, dat je niet wilt stoken in de relatie... Wat erg begrijpelijk is. Mijn vraag aan jou; "wil je bij HEM weg blijven, of ook bij HAAR?"
Toen het trio, om het zo maar gewoon te omschrijven, plaats vond waren het waarschijnlijk de lust gevoelens die de overhand hadden, maar omdat je hem toch al aantrekkelijk vond ben je aan het twijfelen geraakt?
Mijn advies is om hem (en haar?) in ieder geval niet uit de weg te blijven. Het is niet zo dat je ze op moet gaan zoeken, maar het heeft ook geen zin om ze te ontlopen. Mocht je hen of een van beide, tegen komen probeer dan gewoon zo normaal mogelijk met ze om te gaan. Je begint je verhaal met dat ZIJ al jaren een goede vriendin is. Wat versta jij onder 'goed'? Zo goed dat je dit misschien met haar zou kunnen bespreken? Niet zo zeer je gevoelens voor haar vriend, maar wat er gebeurd is tussen jullie 3-en? Je moet in ieder geval niet je gevoelens weg gaan stoppen...
Ik hoop dat je eruit komt.. Succes,
Liefs Denise
|
|
-
07-24-2006, 9:49 |
-
CherryPrincess
-
-

-
Aangemeld op 07-05-2006
-
den haag
-
Posts 457
-
Punten 7,325
-
-
|
weet die vriendin dat dit is gebeurd? toen je aan die trio begon kon je verwachten dat dit kon gebeuren. nu moet je het oplossen of je gaat er niet meer naar toe.ze was blijkbaar toch niet een goede vriendin van je,anders had je dit nooit gedaan.
|
|
-
07-24-2006, 10:39 |
-
Teuntje_1983
-
-
-
Aangemeld op 07-23-2006
-
-
Posts 8
-
Punten 160
-
-
|
Hoi,
Bedankt voor de reacties! Nou, ik denk dat ik vooral bij hem weg zou moet blijven. Met mijn vriendin kan ik denk ik alles wel bespreken... Maar ik weet niet in hoe verre zij zit te wachten op mijn verhaal. Het is natuurlijk zo dat zij hem heeft kunnen delen met een ander, daar is al een speciale relatie voor nodig... Maar, nu heeft die ander in de gaten dat haar vriend toch wel een heel erg leuke jongen is... Niet allleen in bed overigens... Ik heb hem daarna nog vaak gesproken over koetjes en kalfjes.
Zucht... Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik moet doen.
Ik denk dat ik gewoon kijk hoe het loopt. Als hij hetzelfde voelt voor mij zal dat er echt wel een keer uitkomen. Maar het voelt zo dubbel... Iedere keer als ik bij hen langs ga slaat mijn hart over als ik hem zie. Tegelijkertijd zie ik dat de relatie die zij hebben zo'n beetje voorbij is. Ik zie dat zij niet meer in ziet hoe geweldig hij is. Het is best moeilijk.
Nog meer adviezen?
Liefs
|
|
-
07-24-2006, 13:27 |
|
|
CherryPrincess:weet die vriendin dat dit is gebeurd? toen je aan die trio begon kon je verwachten dat dit kon gebeuren. nu moet je het oplossen of je gaat er niet meer naar toe.ze was blijkbaar toch niet een goede vriendin van je,anders had je dit nooit gedaan.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.. Ze was hier niet op uit ( zelfs verrast door haar eigen gevoel ) en omdat er toch al het een en ander was gebeurd kan het snel leiden tot de seks die ze met hem heeft gehad ( ik zeg niet dat het goed is maar snap wel hoe het is gekomen ).. Natuurlijk is het niet zo slim en handig van haar, maar dat weet ze zelf ook wel anders had ze hier geen topic over geopend. Maar ik vind niet dat je kan zeggen dat het andere meisje geen goede vriendin van haar is. Daar kan jij niet over oordelen en bovendien, "fouten" maken is menselijk. Maar ik vind wel dat ze het moet opbiechten aan haar vriendin ( als ze dat nog niet gedaan heeft ) Ze heeft wel recht op de waarheid en dat is wel de kern van vriendschap, dat je eerlijk tegen elkaar bent.
Liefs KittyKat
|
|
-
07-24-2006, 14:15 |
-
LottaFun
-
-

-
Aangemeld op 11-22-2005
-
Utreg
-
Posts 849
-
Punten 7,505
-
-
|
Hi,
Dit is een hele lastige situatie. Ik denk dat je je gevoelens beter voor je kan houden en kijkt hoe het afloopt met de relatie tussen jouw vriendin en haar vriend. Het feit dat jullie samen het bed hebben gedeeld, neemt niet weg dat hij nog steeds in een relatie zit met jouw vriendin en ik vind dat je je daarbuiten moet houden. Het is k u t dat deze gevoelens nu de kop opsteken, dat had je van te voren ook niet kunnen weten, maar zolang zij twee nog een relatie hebben moet jouw gevoel onbeantwoord blijven.
Je vraagt je af in hoeverre je vriendin zit te wachten op jouw verhaal...ik denk niet dat je het zo moet stellen. Wat gebeurt er als je vriendin weet van jouw gevoelens voor haar vriend? Zal ze zich bedreigd voelen, jaloers worden? Zal je het contact nog wel willen houden met jou of zal ze zich niet prettig meer voelen wanneer jij en haar vriend elkaar spreken? Is het je waard de vriendschap stuk te laten lopen op iets dat wellicht een bevlieging is?
Waarom kijk je het niet eerst nog een tijdje aan, misschien verdwijnen je gevoelens na een aantal weken of maanden wel en is ondertussen daardoor misschien wel een vriendschap stukgelopen. Wat wél meespeelt is het feit dat jij en haar vriend seks hebben gehad zonder haar medeweten. Dit kan je toch niet goedkeuren?! Het feit dat jullie een trio hebben gehad, maakt niet opeens dat jij en haar vriend ook een vrijbrief hebben om het samen te doen, dat is een heel ander verhaal. Wat dat betreft vind ik wel dat je vriendin het moet weten, anders bedonderen jullie haar helemaal. Geef haar de kans te kijken wat ze wilt na het horen van deze informatie, nu kan ze er helemaal niks mee..
Groetjes en succes,
LottaFun
Ýou'll never get to heaven if you're scared of getting high
|
|
-
-
07-24-2006, 21:25 |
-
Teuntje_1983
-
-
-
Aangemeld op 07-23-2006
-
-
Posts 8
-
Punten 160
-
-
|
Ja de hele situatie is vrij lastig. Ik denk niet dat ik er iets mee oplos door mijn verhaal aan mijn vriendin te vertellen. Ik denk dat dit de situatie alleen maar erger maakt en hier zit, denk ik, niemand op te wachten.
Ik weet het nog niet zeker. Maar ik denk dat ik gewoon even pauze neem van haar en haar vriend zien. Ik denk dat dit voor ons alle drie op het moment een goede oplossing zou zijn. Mijn vriendin moet haar problemen met haar vriend even alleen, of met haar andere vriendinnen, oplossen. Ik denk niet dat ik de aangeweze persoon ben om me hierin te mengen.
Maar ja, die gevoelens blijven. Ik wacht gewoon maar even. Wie weet is het een bevlieging... Dan ben ik daarna blij dat ik niets gedaan heb.
toch?
Liefs
|
|
-
07-25-2006, 11:19 |
-
Tararie
-
-

-
Aangemeld op 07-23-2006
-
Omg. Bergen op Zoom
-
Posts 5,210
-
Punten 87,570
-
-
|
Dit is een goed voorbeeld van de risico's van een trio met mensen die je kent. Natuurlijk weet je nooit van te voren dat je misschien wel verliefd wordt op die jongen. Maar mijn menig is: praten, praten, praten.
Door te praten meng je je niet zozeer in hun relatie, maar je kan wel uitleggen wat jouw gevoelens zijn. Allen over de verliefdheid dan, zeker tegen je vriendin. Vind ik ook wel zo eerlijk. Zij kan daar namelijk ook van leren, en als zij daarna met haar vriend praat, hij ook. En jullie hebben alle 3 sex gehad, dus ik neem aan dat consequenties hiervan ook gewoon bespreekbaar moeten zijn.
Wees niet bang dat door dit eventule gesprek hun relatie uit gaat, want als het toch niet zo lekker loopt, komen ze of dichter bij elkaar, of ze verbreken de relatie alsnog. Wat dan wel heel lullig zou zijn, is als jij er dan met die jongen vandoor gaat.
Dit risico is dus ook 1 van de redenen waarom ik nog niet aan de trio wil. Ik heb een vriendin die zo met ons mee naar bed wil, maar dit soort gedoe, daar zit ik nou niet echt op te wachten. Maar mocht het gebeuren, dan zou ik het zeker op prijs stellen dat mijn vriend, en zij, eerlijk zijn tegen mij. Zeker als er helzelfde zou gebeuren als bij jou. Ik denk ook dat ik er sowieso over zou praten, de dag erna. Ofwel, hij moet ook tegen zijn vriendin zeggen wat er tussen jullie is gebeurd. Misschien zit ze er helemaal niet mee, want dat is het risico.
Uiteindelijk loop jij tegen haar te liegen, maar hij ook, en dat hij dat doet, is nog erger. Zij hebben namelijk een relatie, en in een relatie staat eerlijkheid op nummer 1.
Na dit hele verhaal ben ik tot de conclusie gekomen, dat jij er met hem over moet praten, zodat hij eerlijk is tegen haar. Maar dit is allemaal mijn eigen mening, wat je verder doet, moet je zelf weten. Ik wens je iig veel succes! En ik hoop ook voor je dat zo'n situatie niet meer voorkomt, want het moet echt heel erg moeilijk voor je zijn.
Succes! XXX
|
|
-
07-26-2006, 20:00 |
-
Teuntje_1983
-
-
-
Aangemeld op 07-23-2006
-
-
Posts 8
-
Punten 160
-
-
|
Weet je, ik denk dat ik het gewoon allemaal even met rust laat. Ik heb tegen die vriendin van me gezegd dat alles net even wat meer indrukken op mij achtergelaten had dan ik verwacht had. Ze zei dat ze het wel begreep.
Maar toch vind ik het moeilijk om niet aan hem te denken. Misschien ben ik wel helemaal niet verlieft.. Misschien komt dit gevoel gewoon omdat ik voor hem een lange relatie verbroken had... En dus 4 jaar maar met 1 jongen naar ben was geweest. Wie weet kwam het gewoon omdat hij zo ontzettend veel beter was in bed dan mijn ex...
Maar dan nog denk ik dat ik hem al langer als leuker dan gewoon bestempeld had. Maar ja... Toen was ik nog niet met hem naar bed geweest.
Men.. Ik hou mezelf voor de gek. Ik moet gewoon afstand houden. En dit was het gewoon... Meer zal er niet zijn.
Toch?
|
|
-
07-26-2006, 21:41 |
-
07-29-2006, 12:57 |
-
special_85
-
-

-
Aangemeld op 03-31-2006
-
Ergens in de randstad
-
Posts 1,784
-
Punten 27,860
-
-
|
KittyKat:
CherryPrincess:weet die vriendin dat dit is gebeurd? toen je aan die trio begon kon je verwachten dat dit kon gebeuren. nu moet je het oplossen of je gaat er niet meer naar toe.ze was blijkbaar toch niet een goede vriendin van je,anders had je dit nooit gedaan.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.. Ze was hier niet op uit ( zelfs verrast door haar eigen gevoel ) en omdat er toch al het een en ander was gebeurd kan het snel leiden tot de seks die ze met hem heeft gehad ( ik zeg niet dat het goed is maar snap wel hoe het is gekomen ).. Natuurlijk is het niet zo slim en handig van haar, maar dat weet ze zelf ook wel anders had ze hier geen topic over geopend. Maar ik vind niet dat je kan zeggen dat het andere meisje geen goede vriendin van haar is. Daar kan jij niet over oordelen en bovendien, "fouten" maken is menselijk. Maar ik vind wel dat ze het moet opbiechten aan haar vriendin ( als ze dat nog niet gedaan heeft ) Ze heeft wel recht op de waarheid en dat is wel de kern van vriendschap, dat je eerlijk tegen elkaar bent.
Liefs KittyKat
Om te zeggen dat ze geen goede vriendin is gaat misschien wat ver, maar ik vindt het wel van weinig respect tegenover je vriendin en haar relatie getuigen als je dat doet...Maar dat terzijde.
Het zal je relatie met je vriendin niet ten goede komen als je het zou vertellen, en haar relatie met haar vriend ook niet, maar ik zou het wel vertellen als ik in jouw plaats zou staan. Zou niet tegenover een goede vriendin de schijn op kunnen houden alsof er niks gebeurd is.
Zou hem proberen uit je hoofd te zetten. Hij is bezet, en nog wel door een vriendin van jou, dat hun relatie niet meer zo goed is heeft daar weinig mee te maken denk ik..
It's so lovely when it's sunny
|
|
-
09-13-2006, 16:53 |
-
Teuntje_1983
-
-
-
Aangemeld op 07-23-2006
-
-
Posts 8
-
Punten 160
-
-
|
Hoi Meiden,
We zijn inmiddels weer dik een maand verder... Ik moet zeggen dat het een vreemde tijd geweest is. Ik heb die vriendin van me eigenlijk niet meer gezien of gesproken... Tot 2 weken terug. Ze was jarig en had al haar vrienden en vriendinnen uitgenodigd om naar haar huis te komen.
Hij was er ook.
Ik had me al lang weer op een nieuwe jongen ingesteld en was hem al een beetje vergeten. Hands off had ik tegen mijzelf gezegd.
Nu heeft hij me na het feest ineens gebeld om me te vragen of hij de enige is die meer voelt... Ik schrok me natuurlijk dood. Wat moet ik hier in hemelsnaam mee? Ik vind hem nog steeds erg aantrekkelijk... Maar ja, hij hoort nog steeds bij haar. Hij zei dat hij het uit wilde gaan maken met haar. Maar ja, dat is geen excuus om nu ineens met mij te gaan daten. Bovendien heb ik nu een beetje een fling met een andere jongen, die ik natuurlijk ook niet zomaar aan de kant zet. Maar ja... Hij blijft leuk...
Wat zouden jullie doen?
Hullup!
|
|
-
-
10-29-2006, 9:37 |
-
Suziekjoe
-
-

-
Aangemeld op 07-10-2004
-
-
Posts 10
-
Punten 175
-
-
|
Ik weet dat het erg slecht is... Maar vandaag heb ik met hém afgesproken. Om te praten.
We zoeken een veilige plek op: een plek met veel mensen dus, een cafe.
Ik ben wel een beetje bang voor hoe ik zal reageren... Maar heb ook besloten dat mijn vriendin voor gaat. Bovendien... Hij had al lang genoeg tijd om het uit te maken...
Goede keuze?
|
|
Pagina 1 van 2 (18)
1
|
|
|
|
|
|