|
|
Cadeau voor m'n man's verjaardag nu al gegeven!
Laatste reactie door: Minimouse op: 02-11-2010, 11:11 Reacties: 46
-
02-08-2010, 11:26 |
-
Luckypukkie
-
-
-
Aangemeld op 08-09-2007
-
-
Posts 7,881
-
Punten 173,370
-
-
|
Cadeau voor m'n man's verjaardag nu al gegeven!
Hij is pas eind deze maand jarig. Hij kwam laatst aanzetten met een proefmonster van een geur die hij lekker vind. Dus ik was op zoek gegaan waar het het voordeligste is. Dus om een lang verhaal kort te maken heb ik laatst de grootste versie (dacht ik) gekocht en die was tegen de 70 euro aan. Ik vond dat wel duur en heb nog gedacht een kleinere goedkopere te kopen, maar dacht later ''ach hij verdiend het dus kan ik best de duurste kopen''. Gister had hij het er weer over dat hij die graag voor zijn verjaardag wil hebben. Dus ik had het gepakt en gezegd dat hij zijn ogen dicht moest doen. Hij was er heel erg blij mee en vond dat ik niet zo dure moest kopen. Toen zei ik dus dat hij het verdiende en al zoveel voor mij doet en ook betaald. Bovendien is het voordeliger, want als je een kleinere koopt, die ik dan leeg en je koopt dezelfde hoeveelheid, dan ben je uiteindelijk duurder uit. Ach en vroeger was het leuk om op je verjaardag zelf cadeaus te krijgen en afwachten wat je zou krijgen. Naarmate je ouder word geef je er toch niet zo om toch!?
|
|
-
02-08-2010, 11:34 |
-
Trishaa
-
-

-
Aangemeld op 05-28-2007
-
Noord Holland
-
Posts 2,200
-
Punten 40,670
-
-
|
Re:Cadeau voor m'n man's verjaardag nu al gegeven!
Wat lief van je  En inderdaad, naarmate je ouder wordt, lijkt het minder toe te doen.
Being perfect may be okay with Barbie.. But let us all remember; she ended up with a guy with no ***. =)
|
|
-
-
02-08-2010, 11:37 |
-
Doedelll
-
-
-
Aangemeld op 02-01-2010
-
-
Posts 442
-
Punten 243,495
-
-
|
Jij hebt tenminste een vent die weet wat die wil hebben voor zijn verjaardag. Die van mij is volgende maand jarig, maar verder dan een foto op canvas kom ik niet. En hij weet zelf ook niet wat hij wil hebben, hij zegt dan altijd ik heb jou al. Van mijn moeder heeft hij het kado ook al gehad, een nieuwe koelkast, die moesten we gister namelijk op gaan halen.

|
|
-
02-08-2010, 11:38 |
-
02-08-2010, 11:39 |
-
Foffy
-
-
-
Aangemeld op 09-28-2009
-
-
Posts 605
-
Punten 11,965
-
-
|
Nee, ik vind het niet leuk om een cadeau zo vroeg van tevoren te geven. Of het cadeau (of de situatie) moet het 'vereisen'.
Scaramouche: Ik moet echt even naar mijn boerderij kijken zo. Mijn meloenen hoef ik morgen pas te oogsten, maar mijn koeien staan op springen en mijn boompjes moeten ook geplukt worden.
|
|
-
02-08-2010, 11:42 |
-
Nouk84
-
-

-
Aangemeld op 07-10-2006
-
Aalsmeer
-
Posts 3,331
-
Punten 60,710
-
-
|
Foffy:Nee, ik vind het niet leuk om een cadeau zo vroeg van tevoren te geven. Of het cadeau (of de situatie) moet het 'vereisen'.
Vind ik ook niet inderdaad. Net als Euc heb ik soms de grootste moeite zo'n leuk cadeau voor me te houden, maar des te leuker is het als het gelukt is. Zowel voor mij, als voor hem.
"Have you ever been Nouked?"
http://nouked.web-log.nl
|
|
-
02-08-2010, 11:43 |
-
Minoessepoes
-
-

-
Aangemeld op 03-13-2006
-
-
Posts 2,185
-
Punten 31,390
-
-
|
Wat leuk dat hij er zo blij mee is! Geslaagd cadeau dus en ik snap wel weer dat je het wat eerder hebt gegeven, dadelijk gaat hij het zelf kopen of aan iemand anders vragen voor zijn verjaardag!
Ik ben het er wel mee eens, ik vind het geven van cadeaus inmiddels even leuks als cadeautjes krijgen. Zo leuk die voorpret en de blik het het gezicht van degene die het krijgt!
Als zoentjes konden bloeien, Als bloempjes in het gras, Dan weet ik dat jouw smoeltje Een rozentuintje was!
|
|
-
02-08-2010, 11:47 |
-
Luckypukkie
-
-
-
Aangemeld op 08-09-2007
-
-
Posts 7,881
-
Punten 173,370
-
-
|
Doedel, normaal gesproken weet hij nooit wat, nu wel haha. Ik was op zoek gegaan naar diverse winkels en de aantal ml genoteerd met prijs erbij. Kwam ik er later achter dat het de verkeerde geur was haha. Ik had van 2 proefmonsters laten maken waaronder de goede, maar die andere vond hij ook lekker. Toch vond die die ene die hij wilde lekkerder. Hij heeft dus nu ''Chrome Legend van Azzaro'' gehad, maar er was ook Chrome en anderen die erop leken qua naam, dus ik lette niet op. Ieder zijn ding, wij vinden het beide niet erg dat hij het eerder heeft gehad en voor mijn verjaardag zou ik het ook niet erg vinden. Een koelkast kan je moeilijk verstoppen in de kast haha.
|
|
-
02-08-2010, 11:49 |
-
02-08-2010, 11:58 |
-
Luckypukkie
-
-
-
Aangemeld op 08-09-2007
-
-
Posts 7,881
-
Punten 173,370
-
-
|
Euc:Een koelkast? Dat is toch niet serieus een kado geweest hoop ik? Daar zou ik echt stevig van balen, als een gebruiksvoorwerp voor ons beiden gewoon als 'kado' kreeg.
Wat geeft dat nou als je beide het niet er vind. Oh nee we moeten een cadeau krijgen wat perse voor diegene is die jarig is, lekker aso!
|
|
-
02-08-2010, 11:59 |
-
cupkruidcake
-
-
-
Aangemeld op 10-23-2008
-
-
Posts 3,500
-
Punten 68,820
-
-
|
Euc:Een koelkast? Dat is toch niet serieus een kado geweest hoop ik? Daar zou ik echt stevig van balen, als een gebruiksvoorwerp voor ons beiden gewoon als 'kado' kreeg.
Maar is toch fijn dat als je die nodig hebt niet zelf hoeft te kopen?
Ask yourself if what your doing today is getting you closer to were you want to be tomorrow
|
|
-
02-08-2010, 12:00 |
-
_Manon
-
-

-
Aangemeld op 11-19-2006
-
-
Posts 1,517
-
Punten 25,250
-
-
|
Niet dat ik niet heel dankbaar zou zijn, maar echt blij zou ik er ook niet mee zijn idd, da`s toch absoluut geen leuk kado om te kirjgen voor je verjaardag? Als je nou gaat verhuizen en echt een koelkast nodig hebt vind ik het wat anders maar voor een verjaardag??
|
|
-
02-08-2010, 12:03 |
-
Euc
-
-

-
Aangemeld op 12-15-2009
-
-
Posts 1,684
-
Punten 34,350
-
-
|
cupkruidcake: Euc:Een koelkast? Dat is toch niet serieus een kado geweest hoop ik? Daar zou ik echt stevig van balen, als een gebruiksvoorwerp voor ons beiden gewoon als 'kado' kreeg.
Maar is toch fijn dat als je die nodig hebt niet zelf hoeft te kopen?
Tja, ik weet niet, ik zou zelf best blij zijn met een koelkast, als die nodig was, maar dan níet op mijn verjaardag. Prima als ik doordat er een koelkast gekocht moet worden een klein(er) kado krijg, maar een koelkast als verjaardagskado, dat zou ik niet kunnen waarderen. Hoezo voor míj? We wonen met 4 mensen in 1 huis en dan krijg ik de koelkast als kado omdat die toevallig toch nodig is. Als het echt nodig is dan koop je hem toch sowieso. Het is nog wat anders als je uit huis gaat en je krijgt een koelkast van je ouders ofzo, maar als stel, dat de één dan een koelkast aan de ander geeft, nee, ik zou daar niet blij mee zijn. Het is wat anders als iemand heel graag een speciaal soort koelkast wil om een of andere reden, als je al jaren droomt van een bepaald model ofzo, dan is het echt een kado, maar ik vind het net zoiets als iemand een stofzuiger geven: hé, veel plezier met schoonmaken he!
|
|
-
02-08-2010, 12:03 |
-
Foffy
-
-
-
Aangemeld op 09-28-2009
-
-
Posts 605
-
Punten 11,965
-
-
|
En als je dan een fototoestel krijgt waar je allebei ook gebruik van maakt...of foto's van jullie allebei maakt? Valt dat dan onder 'koelkast' of onder 'wel serieus' cadeau? En gekregen dvdtjes kijk je alleen in je eentje? Wat een onzin.
Scaramouche: Ik moet echt even naar mijn boerderij kijken zo. Mijn meloenen hoef ik morgen pas te oogsten, maar mijn koeien staan op springen en mijn boompjes moeten ook geplukt worden.
|
|
Pagina 1 van 4 (47)
1
|
|
|
|
|
|