in

geen zin

Laatste reactie door: Tesita op: 03-15-2010, 19:26 Reacties: 11
Sorteer: Vorige Volgende
  •  02-02-2010, 19:06 2539214

geen zin

Ik heb ongeveer 3 jaar met mijn vriend. Hij was mijn eerste sexpartner. In het begin was de sex allemaal spannend en fijn. Na een tijdje werd het voor mij al minder. Ik vind sex niet zo bijzonder en zou heel goed zonder kunnen. Het voelt heel raar dat ik bijna niet opgewonden raak en weinig zin heb... Zijn er meer mensen die dit hebben en die evt. tips voor mij hebben?
  •  02-02-2010, 19:19 2539244in antwoord op2539214

Re:geen zin

In mijn vorige relatie heb  ik dit ook gehad. Het is normaal, na 3 jaar is er een aardige kans dat de sleur op de loer ligt. En tja wat kan je eraan doen... uhm, misschien film kijken/verhalen lezen waar je zin van krijgt zodat je opgewonden bent wanneer je begint met vrijen i.p.v. omdat het maar weer "moet". Misschien dat je de sex dan weer als aangenamer ervaart en daardoor (hopelijk) de volgende keer uit jezelf weer zin hebt in vrijen.
  •  02-02-2010, 19:30 2539277in antwoord op2539244

Wij hebben het ook, beide nu fulltime aan hetw erk in een ander klimaat... het is op de een of andere manier niet bevordelijk voor je libido! We zijn als we uit werk komen bekaf en gaan eten even tv kijken en slapen. We knuffelen en kussen heel veel en hebben het heel fijn, maar seks was de laatste weken ' teveel moeite'  en ' gedoe'

Nu heb ik gelezen dat hoe meer je het doet hoe meer zin je krijgt, en andersom. Dus wij zijn afgelopen weekend met een experiment begonnen. Op de even dagen verzin ik iets leuks en de oneven dagen hij. We gaan elke dag seks hebben en als je weet dat je s'avonds te moet bent dan sleur je de ander gewoon mee de laapkamer in ipv meteen te gaan koken.

Ik moet zeggen dat het nu al leuk is, we verassen elkaar doordat we voor elkaar dingen moeten verzinnen, en we doen weer eens wat nieuws haha wordt er weer helemaal blij van :D

En ondanks dat het echt elka dag moet, geen uitzonderingen. Hebben we het nog niet als negatief ervaren en gedaan omdat het moest (als zijn we pas vier dagen bezig :P)

misschien leuk om te proberen?

•  02-08-2010, 22:57 2550275in antwoord op2539214

Hey Jinglie...

Ik ben op dit moment vrijgezel, maar ik ken het gevoel zo, de reden dat ik bij de seks forums ging kijken is om te weten of meerdere mensen dit hadden.

Ik had zelf een relatie van 1,5 jaar en ik was allang "uitgekeken" op de sex.

Ik had eigenlijk nooit meer zin, deed het alleen nog voor hem en we hadden er wel eens discussies over.

Het is moeilijk wat je eraan kan doen. Ik zag een tip hierboven, die goed klinkt...

Mijn probleem is, als ik ben uitgekeken, ben ik ook uitgekeken.

Je kan zoveel expirimenteren en bij sommige mensen helpt dat ook echt, maar je weet uiteindelijk toch dat je vriend je op die plekken aanraakt, waarop hij je altijd aanraakt. En dat hij je zal zoenen zoals hij je altijd zoent.

Helaas, tips heb ik verder niet voor je, had ik het maar;-)

Het blijft moeilijk! Heb je het er wel eens met hem over gehad? En merk je dat hij er last van heeft ofzo?

Succes!

Groetjes Mies

•  02-09-2010, 9:17 2550428in antwoord op2539277

goochempie:

Wij hebben het ook, beide nu fulltime aan hetw erk in een ander klimaat... het is op de een of andere manier niet bevordelijk voor je libido! We zijn als we uit werk komen bekaf en gaan eten even tv kijken en slapen. We knuffelen en kussen heel veel en hebben het heel fijn, maar seks was de laatste weken ' teveel moeite'  en ' gedoe'

Nu heb ik gelezen dat hoe meer je het doet hoe meer zin je krijgt, en andersom. Dus wij zijn afgelopen weekend met een experiment begonnen. Op de even dagen verzin ik iets leuks en de oneven dagen hij. We gaan elke dag seks hebben en als je weet dat je s'avonds te moet bent dan sleur je de ander gewoon mee de laapkamer in ipv meteen te gaan koken.

Ik moet zeggen dat het nu al leuk is, we verassen elkaar doordat we voor elkaar dingen moeten verzinnen, en we doen weer eens wat nieuws haha wordt er weer helemaal blij van :D

En ondanks dat het echt elka dag moet, geen uitzonderingen. Hebben we het nog niet als negatief ervaren en gedaan omdat het moest (als zijn we pas vier dagen bezig :P)

misschien leuk om te proberen?

Ik zag dit ook eens in een film! Iemand vertelde dat er een boek over was geschreven... Maar buiten dat.. Wel een leuk idee!

Uiterlijk brengt je bij elkaar, Innerlijk houdt je bij elkaar!

•  02-19-2010, 12:54 2567323in antwoord op2539214

ik heb dit ook !, vind seks ook niet zo super bijzonder en zou er ook wel beslist zonde rkunne.

als ik het lange tijd niet doe, dan lijkt het wel of ik echt een drempel over moet om het weer te gaan doen, of beter gezegt om in de stemming te komen,

terwijl het mijn eigen vriend is!, bedoel daar zou je toch geen drempel voor nodig zijn, maar het lijkt wel alsof ik dan weer helemaal moet wenne ??

hebben meer meiden dit ?

•  02-19-2010, 16:19 2567759in antwoord op2567323

Ik zit op dit moment niet lekker in mn vel en heb daarom ook al weken geen zin in sex. Tenminste, ik denk dat het daardoor komt.

Het is niet zo dat ik me niet meer tot hem aangetrokken voel, maar meer van: pfff gaan we weer. Altijd weer hetzelfde.

Soms is het zo erg, dat ik tijdens de sex aan hele andere dingen denk; bijvoorbeeld dat ik nog moet wassen of strijken.

Ik vind dit echt heel erg. Vroeger was ik namelijk zowat verslaafd aan hem! Hij zegt er verder niks over, maar ik weet heus wel dat hij dit niet leuk vind. Ik vind het ook moeilijk om het leuker te maken. Ik heb gewoon geen puf om er moeite voor te doen. Ik vind het niet meer leuk om te sexen, t kost me erg veel energie. Ook durf ik nooit 'spontaan' met m naar bed te gaan. Ik moét altijd eerst douchen en zeker weten dat alles schoon en fris is anders ben ik bang dat ik niet fris ruik of dat hij bijvoorbeeld stoppeltjes voelt op mn benen en mn schaamstreek. Ook dit is erg demotiverend voor 'zin in sex'.

What to do!?

www.worldofsumi.nl
  •  02-19-2010, 19:43 2568105in antwoord op2567759

• J_91 is offline. Laatst actief:08-16-2010, 13:26 J_91
    • Niet gewaardeerd
      Vrouw
    • Aangemeld op 08-01-2009
    • Noord-Brabant
    • Posts 133
    • Punten 2,000

En of mij dit bekend in de oren klinkt.
    De laatste drie maanden met mijn ex hadden we ook zelden seks. Nu had ik al minder gevoel bij hem, maar normaal was ik dol op seks.

Zelf heb ik ook geen tips, maar de tips van goochempie vind ik erg leuk. Misschien iets om te onthouden!

•  02-19-2010, 20:43 2568238in antwoord op2568105

hetzelfde hier, ik zie hem dolgraag en vind em nog altijd een lekker ding, na 3,5 jaar, en kussen en knuffelen heel leuk maar ik zie de seks de laatste tijd echt als een opdracht. meestal ben ik savonds te moe, en vroeger was zondagochtend toch wel onze ochtend maar hij gaat het laatste half jaar smorgens fietsen op zondag dus dat zit er ook al niet meer in. hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik mij schuldig voel tegen hem maar hoe minder zin ik eig ook heb
  •  03-08-2010, 11:41 2600108in antwoord op2539214

Ik heb nu 8 maanden een relatie met mijn vriend, maar we gaan ongeveer al een jaar met elkaar...Ik vind het echt niet vervelend om met hem seks te hebben en het is echt ook lekker als het gebeurt...

Ik heb alleen de laatste tijd heel weinig zin, we zien elkaar alleen in het weekend (vanwege de afstand), knuffelen en kussen vind ik lekker en fijn, maar ik heb geen zin in dat gefrunnek aan mijn lichaam. Dit geeft mijn vriend het gevoel dat hij niet meer leuk is, logisch dat zou ik ook hebben als mijn vriend geen zin meer had, dus soms zet ik mijn gedachten even uit en dan laat ik alles maar gaan en dan seksen we als nog, als we eenmaal seksen is het echt lekker en dan geniet ik er ook echt van, alleen de zin ernaar toe is er niet meer. Ik vind mijn vriend echt heel erg leuk en ik wil ook echt super graag bij hem blijven en ik wil dus voor mezelf maar ok zeker voor hem dat mijn zin in seks weer terug komt, maar weet iemand waar je zin van kan krijgen en hoe ik dit een beetje op kan lossen?

Bedankt alvast voor de tips!!

•  03-08-2010, 21:22 2601475in antwoord op2600108

XjesjeX:

Ik heb nu 8 maanden een relatie met mijn vriend, maar we gaan ongeveer al een jaar met elkaar...Ik vind het echt niet vervelend om met hem seks te hebben en het is echt ook lekker als het gebeurt...

Ik heb alleen de laatste tijd heel weinig zin, we zien elkaar alleen in het weekend (vanwege de afstand), knuffelen en kussen vind ik lekker en fijn, maar ik heb geen zin in dat gefrunnek aan mijn lichaam. Dit geeft mijn vriend het gevoel dat hij niet meer leuk is, logisch dat zou ik ook hebben als mijn vriend geen zin meer had, dus soms zet ik mijn gedachten even uit en dan laat ik alles maar gaan en dan seksen we als nog, als we eenmaal seksen is het echt lekker en dan geniet ik er ook echt van, alleen de zin ernaar toe is er niet meer. Ik vind mijn vriend echt heel erg leuk en ik wil ook echt super graag bij hem blijven en ik wil dus voor mezelf maar ok zeker voor hem dat mijn zin in seks weer terug komt, maar weet iemand waar je zin van kan krijgen en hoe ik dit een beetje op kan lossen?

Bedankt alvast voor de tips!!

Heb je het wel gewoon met je vriend over gehad? Het is toch niet raar dat je (even) geen zin hebt. Je hoort van veel mensen dat ze na een tijdje in een relatie wat minder zin hebben.
    Mijn vriend en ik hebben hele verschillende werktijden waardoor het soms ook gewoon niet lukt om seks te hebben.
    We hebben pas wel via een site zo n liefdesspel gekocht. Romeo en Julia Love Cube volgens mij. Zelf vind ik het echt een aanrader. Je bent veel creatiever bezig met seks en je hebt nog plezier ook.

It's all about the climb.
  •  03-15-2010, 19:26 2612701in antwoord op2601475

Feitelijk is het heel simpel. Zoals mijn ouders vroeger al riepen als ik zeurde 'ik heb geen zihin! (om op te ruimen dan ofzo natuurlijk), 'Dan MAAK je maar zin!'

Dit is nog steeds mijn motto bij de seks. Ondertussen zijn vriendje en ik 4,5 jaar bij elkaar en ik vind seks ook niet het belangrijkste, raak moeilijk opgewonden, plus dat het een hoop gedoe is, en je er nog eens tijd voor moet hebben ook. Maar als ik een meer dan een week geen seks heb gehad, raak ik toch lichtelijk gefrustreerd (en hij ook, haha). Dus als hij in de stemming is, of als ik denk 'hé vanavond hebben we verder niks te doen' dan maak ik gewoon zin en beginnen we gewoon. En eigenlijk wordt het dan toch best snel leuk, haha.

Verder hebben wij ook een periode gehad waarin we bijvoorbeeld veel rollenspellen speelden (echt een aanrader!), of dat we elkaar vastbonden en blinddoekten, dat we spelletjes deden met van die dobbelstenen enzo en andere experimentjes zoals heet en koud water afwisselen in je mond als je gaat pijpen. Er is genoeg te bedenken om het weer leuk te maken. Maar je weet vaak zelf het beste wat jou triggert!

Toon als RSS news feed in XML