|
|
Nuvaring, ervaringen?
Laatste reactie door: Twenty1 op: 04-08-2009, 9:30 Reacties: 63
-
07-05-2007, 9:20 |
-
_Japje_
-
-

-
Aangemeld op 09-08-2006
-
Veldwezelt
-
Posts 6,964
-
Punten 134,565
-
-
|
Hallo! Wie van jullie heeft ervaring met de nuvaring? Ik zit te twijfelen om die te gaan gebruiken, maar ik weet het nog niet... Ik lees er van alles en nog wat over: positieve maar ook negatieve verhalen. Het belangrijkste wat mij doet twijfelen is: hoe breng je zo'n ding in godsnaam in?? En dan ook nog op de eerste dag van je menstruatie... Sorry maar dat lijkt mij een enorme knoeiboel worden... Hoe doen jullie dat? Tsja en verder ben ik gewoon benieuwd naar jullie positieve of negatieve ervaringen met de nuvaring.
Purk_:Als jij nu iets grappigs zegt, quote ik jou!
|
|
-
07-05-2007, 12:17 |
-
girl1984
-
-

-
Aangemeld op 02-12-2005
-
-
Posts 54
-
Punten 1,170
-
-
|
hoi ik gebruik nu al een tijdje de nuva ring, maar ik heb geen enkele negatieve ervaringen ermee alleen maar positieve ik hoef niet maar aan de pil te denken en ik doe de irng altijd in als ik de ongesteldheid over hebt, maar ik ben het ook nooit zo erg dus een knoieboel zu het al nooit worden en je brengt hem net zo in als een tampon heel makkelijk je voel er niet van van een tampon heb ik meer last ik hoop dat ik je heb geholpen groetjes
|
|
-
-
07-05-2007, 15:02 |
-
girl1984
-
-

-
Aangemeld op 02-12-2005
-
-
Posts 54
-
Punten 1,170
-
-
|
hoi bij mij duurt het altijd 2 of 3 dagen voordat ik ongesteld word mar ik ben dan altijd maar 4 dagen ongesteld en de ring moet je na 7 dagen pas weer in doen dus ik kan hem altijd indoen a;s ik niet meer ongesteld ben. De ring is heel flexibel, je kunt hem gewoon plat drukken en dan inbrengen. het klinkt heel moeilijk maar is echt heel makkelijk dat verzeker ik je Groetjes ps heb je meer vragen stel je ze maar
|
|
-
07-07-2007, 21:19 |
-
Snoepie
-
-

-
Aangemeld op 01-09-2005
-
Delfzijl
-
Posts 48
-
Punten 1,130
-
-
|
Hoi, Ook ik ben aan de nuvaring en heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Na drie weken haal je de ring er uit. In die ring vrije week wordt je ongesteld. Maar ook bij mij duurt de bloeding maar een dag of drie, vier. Dus op het moment dat de ring er weer in moet, ben ik niet ongesteld meer. De ring inbrengen en eruit halen is heel erg makkelijk. Het is inderdaad minder lastig als het inbrengen van een tampon. Je knijpt de ring een beetje plat en duwt hem zo ver mogelijk naar boven. Daar gaat ie vanzelf op de juiste plek zitten. En je voelt er helemaal niets van. Ik heb trouwens ook helemaal geen bijwerken, die had ik bij de pil wel. Dus niets dan lof voor de nuvaring ;) Groetjes
|
|
-
07-07-2007, 21:29 |
-
Margootje13
-
-
-
Aangemeld op 07-07-2007
-
-
Posts 1
-
Punten 20
-
-
|
Ik gebruik ook de nuva ring sinds 5 maanden en ik heb sinds 3 maanden last van blaasontstekingen en Schimmelinfecties. Ook na het vrijen zonder condoom hou ik een branderig gevoel over. De dokter zegt dat het aan de nuva ring kan liggen dus ik ben er nu tijdelijk mee gestopt om te kijken of de klachten over gaan. Ik moet wel zeggen dat het echt ideaal is, de nuvaring. Je hoeft niet meer aan de pil te denken en je voelt er niets van. groetjes
|
|
-
07-09-2007, 0:28 |
-
07-09-2007, 0:38 |
-
07-09-2007, 0:38 |
-
07-09-2007, 9:51 |
-
07-09-2007, 13:15 |
-
Suzje
-
-

-
Aangemeld op 05-29-2006
-
Zeist
-
Posts 4
-
Punten 200
-
-
|
Heeey meis Ik heb een jaar gelede ook een tijdje de Nuvarig gebruikt. Ik vroeg me ook af hoe ik dat ding moest inbrengen, en wat me nog erger leek, eruit halen. Toen ik voor de eerste keer m moest inbrengen vond ik t egt eng. Maar het gaat hetzelfde als n tampon. En eruit halen was ook erg gemakkelijk. Het voordeel is ook dat je maar 1 keer in de 3 weken er aan hoeft te denken, terwijl je dat met de pil elke avond moet doen. Wel voelde mijn ex vriend hem soms zitten tijdens de seks, maar egt storen deed het niet. Het enige nadeel vond ik aan de Nuvaring dat hij niet vergoed word door de verzekering, dus werd op een gegeven moment wel erg prijzig. Maar voor de rest kan ik je hem aanraden!!! Succes ermee Liefsss
|
|
-
07-09-2007, 17:14 |
-
lilianovitsc
-
-
-
Aangemeld op 02-24-2007
-
-
Posts 3
-
Punten 30
-
-
|
Hoi hoi, Ik gebruik nu 9 maanden de nuvaring en ik kan je het echt aanraden ik heb er eingelijk nog geen negatieve ervaring mee gehad. Ik ben gestopt met de pil omdat ik gewoon niet goed werd om die troep te slikken... de nuvaring is voor mij echt een uitkomst... ook bij mij duurt het 2 a 3 dagen voordat ik ongsteld wordt en na een dag of 4 is het over dus ik knoei ook nergens mee haha... het inbrengen dacht ik in het begin ook oeps hoe krijg ik dit voor elkaar maar ik de tampon voel ik eerder met inbrengen dan die ring je kunt het plat drukken en zo makkelijk inbregen... na een aantal keer krijg je hem zo ingebracht ik voel hem ook niet zitten en mijn vriend voelt hem ook niet tijdens de sex. vindt je het niet fijn om hem in te houden tijdens de sex dan mag hij maximaal 3 uurtjes uit. heb je nog vragen stel ze gerust. Groetjes
|
|
-
07-12-2007, 9:24 |
-
07-12-2007, 11:24 |
-
girl1984
-
-

-
Aangemeld op 02-12-2005
-
-
Posts 54
-
Punten 1,170
-
-
|
hoi dat klopt wel ongeveer ik dacht ook dt ie dieper moest maar hij valt er echt niet uit hoor (hier was ik in het begin echt bang voor maar dat gebeurt echt niet) en in het begin is het gewoon even wennen maar naar een tijdje draai je je hand er niet meer voor hem en heb je hem er zo in groetjes marianne
|
|
-
07-12-2007, 11:48 |
Pagina 1 van 5 (64)
1
|
|
|
|
|
|