in

Date van gisteren.. (kleintje... :S)

Laatste reactie door: Guest op: 09-16-2009, 12:16 Reacties: 99
Pagina 1 van 7 (100)  
Sorteer: Vorige Volgende
  •  09-10-2009, 20:42 2326310

Date van gisteren.. (kleintje... :S)

Ik had gisteren met een derde date met een jongen die ik nu ongeveer 3 weken ken. Het is echt een hele aardige en lieve jongen, wel een jongen om een serieuze relatie mee aan te gaan zeg maar. Hij is verder qua type geen vrouwenversierder maar hij ziet er wel goed uit en heeft alles goed voor elkaar. Ik kom net uit een hele lastige relatie dus wil sowieso rustig aan doen en weet ook nog niet zeker of ik echt weer een relatie wil.

Maar om to the point te komen.. De eerste date was heel gezellig maar toen was er verder niets gebeurd. Tijdens de tweede date hadden we alleen gezoend. Daarna had ik wel zoiets van hij is echt wel leuk en hij smste me ook heel veel.
    Gisteren hadden we dus de derde date.. We hebben weer gezoend en zijn ook verder gegaan.. maar wat een domper!!! Hij heeft echt een kleintje!! Ik heb dit echt nog nooit mee gemaakt! Voor mij was mijn zin eigenlijk meteen weg. Ik dacht eerst dat hij nog slap was maar dat was dus niet zo! We hebben verder geen sex gehad trouwens. Maar volgens mij zou ik er ook weinig van voelen Verward
    Ik heb natuurlijk niets van mijn teleurstelling laten merken maar toen hij de deur uit was moest ik gewoon keihard lachen en dacht bij mezelf dit gaat echt nooooooit wat worden!!

Ben nu een dag verder en weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet. Ben echt onwijs afgeknapt maar eigenlijk vind ik dat wel heel kort door de bocht van mezelf. Normaal laat ik dit soort dingen nooit zo zwaar mee tellen maar dit was gewoon echt extreem.
    Vanwege mijn vorige relatie liet ik mijn verliefdheid voor deze jongen al niet echt toe maar ben bang dat ik hierdoor helemaal niet verliefd op hem kan worden..

Heeft iemand weleens zoiets meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Of wat zou jij doen in zo'n situatie?

•  09-10-2009, 21:55 2326439in antwoord op2326310

Re:Date van gisteren.. (kleintje... :S)

Ben nu wel even benieuwd hoe klein zo klein voor jou is dat je echt niet met hem verder wel? Ienieminie?

Elfje13:

- Welke forumster draait nog eens een keer de cel in? Lucky, vast om iets heel lulligs
  •  09-10-2009, 22:03 2326454in antwoord op2326439

Haha same thoughts here Mozz.

Heeft hij een micropenis like this?

Of meer deze?

Haha

www.mytickerz.com Ticker

•  09-10-2009, 22:06 2326458in antwoord op2326439

Ik heb ooit gescharreld met een jongen met een heel erg klein piemeltje (ja dat was het echt…).

Maar moet zeggen de sex was verder prima, hij wist wat hij deed zeg maar…Knipoog

Oh... VerrastZo klein als op de foto's was hij trouwens niet hoor… hahah

•  09-10-2009, 22:08 2326461in antwoord op2326310

Hahaha! Zijn die plaatjes echt? Nou zo klein ook weer niet.. Maar als ik mn hand er omheen had kwam er niks bovenuit zegmaar.. 10cm ofzo?
  •  09-10-2009, 22:08 2326462in antwoord op2326458

Bah Fruit!

Mijn ex neigde trouwens meer naar nummer 1. Verward

En weet je wat ik toen heb gedaan? Ik heb nooit meer seks met hem gehad en we hebben maanden een relatie gehad op basis van karakter. Niet dat dat hielp, was het begin van het einde, maar toch.

Venividiabii.weblog.nl

*Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.*
  •  09-10-2009, 22:11 2326466in antwoord op2326439

Nou mozz, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een toenmalige vakantieliefde. Die gast had ook een kleintje en beweerde dat ie al knalhard was... Verward Nou... tis wat je het maar wilt noemen.

Maar even ontopic: @TO: je geeft in het begin al aan dat je nog niet helemaal toe bent aan een relatie. Misschien is het beter om eventjes bij daten te houden in plaats van een relatie te beginnen? Dan kan je je vorige relatie nog rustig verwerken. Dat is beter voor je. Wat betreft je date en zijn "grote" heer, voor mij is seks ook erg belangrijk in een relatie net zoals jou. Maar dan gaat het niet om de lust maar om het samen zijn. Maar alleen daarom zou ik m niet laten gaan eigelijk. Gewoon een beetje daten kan ook of een scharrelachtige band opbouwen. Glimlach

Having a guy dump you and say "We can still be friends" Is like having your mom say "Your dog died but you can still keep it"

----------------------------------------

Call it friendship, Call it family, I call it NAMO.
  •  09-10-2009, 22:15 2326478in antwoord op2326466

mizz aardbei heel irri maar zou jij mijn paypal topic kunnen lezen in algemeen??
    Wij vieren worden een hand vol!
  •  09-10-2009, 22:22 2326493in antwoord op2326478

Buiten het hele feit om of hij nu een kleintje heeft of niet kom je nogal klinisch over als je over je date praat. Je laat je verliefdheid niet echt toe en vind het wel gezellig en een pluspunt dat hij je terug smst. Dat lijkt me al niet het juiste begin dus ik begrijp ook niet goed, juist als je het rustig aan wilt doen, je dan al die stap neemt...

Verder sluit ik me bij Suus aan. In mijn ervaring is de lengte, dikte en whatever nergens garantie voor. Dat je er op afknapt vind ik tot daar aan toe maar dat je hem, achter zijn rug om, uit gaat staan lachen vind ik eigenlijk wel een beetje zielig, sorry...

Never make someone a priority, when they are only willing to make you an option
  •  09-10-2009, 22:24 2326497in antwoord op2326493

Eens met Lagom.
  •  09-11-2009, 9:48 2326740in antwoord op2326497

vind ik ook...

ff lekker off topic...Lagom wat heb jij daar een eng ventje, ik krijg er de kriebels van!

www.mytickerz.com Ticker
  •  09-11-2009, 10:04 2326758in antwoord op2326740

Ik zit hier niets vermoedend een broodje kaas te eten.. en opeens zie ik die mircopenis van Fruit.. ik stikte bijna in mijn brood! Ieuw.. wat erg..

Maar, TO.. waarom geef je het niet een kans, ik bedoel, hoe zou jij het vinden als je afgewezen werd door je tekortkomingen? 

Ask yourself if what your doing today is getting
    you closer to were you want to be tomorrow

•  09-11-2009, 10:13 2326769in antwoord op2326758

Je was gewoon al niet verliefd en dat ben je nu nog steeds niet, ik zou me eerder daarop baseren dan op het feit dat hij klein geschapen is. Als je echt tot over je oren was, kan ik me niet voorstellen dat je daarop volledig af zou knappen.

'Het een kans geven' vind ik ook altijd een beetje onzin, het gaat om een (beginnende) relatie, niet om een proeftijd voor een baan. Als het er om wat voor reden dan ook niet inzit dan zit het er niet in. Alleen denk ik dus dat het gewoon te maken heeft met een gebrek aan gevoelens inplaats van een gebrek aan penislengte.

•  09-11-2009, 10:16 2326771in antwoord op2326758

Haha... Klote dat ik de foto's niet kan zien! Ze zeggen toch zoiets van: lengte maak niet uit maar wat je ermee doet wel?? Misschien laat hij je wel de sterren van de hemel zien!!  :-D
    Uiterlijk brengt je bij elkaar, Innerlijk houdt je bij elkaar!

•  09-11-2009, 10:20 2326776in antwoord op2326769

Susan:

Je was gewoon al niet verliefd en dat ben je nu nog steeds niet, ik zou me eerder daarop baseren dan op het feit dat hij klein geschapen is. Als je echt tot over je oren was, kan ik me niet voorstellen dat je daarop volledig af zou knappen.

'Het een kans geven' vind ik ook altijd een beetje onzin, het gaat om een (beginnende) relatie, niet om een proeftijd voor een baan. Als het er om wat voor reden dan ook niet inzit dan zit het er niet in. Alleen denk ik dus dat het gewoon te maken heeft met een gebrek aan gevoelens inplaats van een gebrek aan penislengte.

'

Ik denk dat je hiermee mijn reactie bedoeld? Ja.. je hebt gelijk een relatie een kans geven is natuurlijk niet echt een goede basis..het is het of het is het niet!

Ask yourself if what your doing today is getting
    you closer to were you want to be tomorrow

Pagina 1 van 7 (100)   1 2 3 4 5  ... Laatste
Toon als RSS news feed in XML