in

Bloed uit zijn penis

Laatste reactie door: marissie20 op: 08-13-2007, 18:51 Reacties: 13
Sorteer: Vorige Volgende
  •  08-08-2007, 23:38 1218766

Bloed uit zijn penis

Beetje duffe toppic misschien maar ik was gisteren helemaal in shock.
    Mijn vriend zei na zijn orgasme 'au' en zei lacherig dat ik hem kapot gen**kt had, maar daarna stroomde er echt bloed uit zijn piemel. Ik schrok er echt heel erg van en hij deed net alsof ie het allemaal wel geestig vond, maar zag aan zijn koppie dat ie het ook echt niet cool vond en uiteindelijk zei hij dat hij ook wel iets voelde knakken. Nou ja, ik ga er van uit dat het een gesprongen ader is geweest, maar toch vind ik het een beetje eng. Heb vannacht zelfs slecht geslapen er van en ging telkens ff stiekem voelen of ie niet leegbloedde ofzo.
    Verlegen 

Eigenlijk vond ik dat ie naar de dokter moest omdat ie vanochtend ook nog bloed mee plaste, maar Meneer Eigenwijs vind dat helemaal niet nodig en ik moest niet zo overbezorgd doen. 

Vroeg me eigenlijk een beetje af of iemand hier ooit van gehoord had ofzo...

*schaam*
    nee!
  •  08-09-2007, 9:01 1218849in antwoord op1218766

Re:Bloed uit zijn penis

Ik heb er nog nooit van gehoord! Maar het lijkt me toch verstandig om naar de dokter te gaan. Even laten nakijken kan nooit geen kwaad. Kan me wel goed voorstellen dat je bent geschrokken, ik zou geloof ik ook niet anders gereageerd hebben.
    Lilypie Derde Ticker
  •  08-09-2007, 9:06 1218854in antwoord op1218849

Ik heb er ook nog nooit van gehoord inderdaad. Als het aan blijft houden, zou ik het ook even na laten kijken. Gewoon voor de zekerheid.

Sometimes I can hear my bones straining under the weight of all the lives I'm not living
  •  08-09-2007, 9:52 1218913in antwoord op1218854

Wat je regelmatig hoort, is dat het toompje (stukje waar de voorhuid vast zit aan de eikel) is gescheurd. Maar dan komt er geen bloed uit de penis bij het plassen. Het lijkt mij ook verstandig dat hij even langs de huisarts gaat.

•  08-09-2007, 10:02 1218932in antwoord op1218913

Nou ik heb ook wel eens sex marhatons gehouden maar er is echt nog nooit bloed uitgekomen. Ik zou volgens mij helemaal gaan flippen als mijn peimeltje aan het bloeden was. Hij kan beter even naar de dokter gaan. Mogelijkheid is natuurlijk ook dat er een bloetvat is gesprongen wat weinig uitmaakt.
    "I'm selfish, impatient, & a little insecure. I make mistakes. I'm out of control & at times I'm hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
  •  08-09-2007, 12:20 1219242in antwoord op1218932

je kunt idd het beste even naar de dokter gaan, ik zou voor alle zekerheid alles laten nakijken, klinkt niet goed.
  •  08-09-2007, 13:16 1219377in antwoord op1219242

ik zou ook naar de dokter gaan. ik vind dit namelijk niet echt gezond klinken. en het lijkt me ook wel pijnlijk voor hem hoor.
  •  08-09-2007, 14:17 1219487in antwoord op1219377

Meteen naar de doker, dit heb ik echt nog nooit gehad en kan niet goed zijn.
  •  08-09-2007, 15:16 1219572in antwoord op1219487

Naar de dokter sturen, of ie durft of niet. Kan zijn dat er wat zwellichamen kapot zijn. En dan kan er bloed vrijkomen. Hoeft niet ernstig te zijn, maar wel even naar laten kijken om erger te voorkomen.
  •  08-09-2007, 15:47 1219626in antwoord op1219572

Ik vind dat hier op het forum soms wel snel wordt geroepen; "Ga maar naar de huisarts", maar in dit geval ben ik het met iedereen eens. Ga even naar de huisarts, huisartsenpost of het ziekenhuis. Het hoeft waarschijnlijk niet iets ernstigs te zijn waar iets aan gedaan moet worden, maar bloed in de urine is wel even aanleiding voor een kleine controle. Bel op zn minst even doktersassistente of 's avonds de advieslijn van de huisartsenpost of eerste hulp.

Passant

•  08-09-2007, 18:36 1219918in antwoord op1219626

Thnx voor de reacties :-)

Ik heb hem net ff gesproken of ie toch niet nog ff langs de huisarts moest gaan. Maar hij heeft nadien geen bloed meer gehad. Mocht het weer gebeuren dat er bloed uit komt dan zou hij wel ff bellen naar de dokter. Vind het nu wel een beetje eng om weer seks te gaan hebben, denk dat ik ff een weekje wacht haha. 

nee!
  •  08-09-2007, 20:06 1220111in antwoord op1219572

lordoftherings:
    Naar de dokter sturen, of ie durft of niet. Kan zijn dat er wat zwellichamen kapot zijn. En dan kan er bloed vrijkomen. Hoeft niet ernstig te zijn, maar wel even naar laten kijken om erger te voorkomen.

(klink meteen heel dramatisch, maar) als je iets voelt knakken, kan toch dat je zwellichamen scheuren? En daardoor kannie krom gaan staan... Verward
  •  08-13-2007, 10:24 1225368in antwoord op1220111

Elle_9:
    lordoftherings:

(klink meteen heel dramatisch, maar) als je iets voelt knakken, kan toch dat je zwellichamen scheuren? En daardoor kannie krom gaan staan... Verward

Heb het nog even nagekeken in het penisboek (Goedele Liekens) en daar wordt dit omschreven als "gebroken penis". Vanwege het knakkende geluid moest ik meteen hieraan denken. Als er zwellichamen knappen kan de penis inderdaad krom gaan staan. Vandaar dat ik aanraadde even langs de huisarts te gaan om dit uit te sluiten. En als het wel het geval is dan is er wat aan te doen (maar dan moet je het denk ik niet om zijn beloop laten). Sukses ermee.

•  08-13-2007, 18:51 1226543in antwoord op1225368

oei jeetje dat zal wel schrikken zijn maar ik zou meneer eigenwijs toch maar eventjes een schop onder zijn kont geven richting de huisarts. Inwendige bloedingen zijn nooit goed (behalve ongesteld zijn dan:P)
Toon als RSS news feed in XML